JAUNUMI
Māra Špicberga
29.03.2017
26.04. 4 semināru cikls: Dvēseles antropoloģija http://jardi.lv/?lapa=seminari#s8
DOMNĪCA VADĪTĀJIEM
28.03.2017
19.05. Kukšu muižā. DOMNĪCA VADĪTĀJIEM. Septiņas sarunas par vadību http://jardi.lv/?lapa=seminari#s30

Atpakaļ
Brutto marža & uzcenojums Atlaide un apjoms Kampaņa Pašizmaksa & kapacitāte
Kalkulators dod iespēju aprēķināt akcijas jeb atlaižu kampaņas finansiālos ieguvumus, kas ļauj saprast tirdzniecības kampaņu un akciju izdevīgumu. Šo kalkulatoru var izmantot arī gadījumiem, kad tiek veikts pastāvīgs cenas samazinājums kādai no precēm.
Šis kalkulators parāda salīdzinājumu finanšu rezultātam kādu uzņēmums iegūs gadījumā, ja tiek vai netiek veikta atlaižu kampaņa/cenu izmaiņa un abi gadījumi salīdzināti.
Pirmais stabiņš norāda teorētisko rezultātu, ja uzņēmuma darbība notiek kā parasti (netiek veikta kampaņa vai cenas izmaiņa), kamēr otrajā stabiņā tiek simulēts darbības rezultāts veicot cenu izmaiņu (piešķirot atlaidi).
Lai veiktu aprēķinus Jums ir jāizdara pieņēmums par salīdzinošo pārdošanas daudzumu gabalos un cenu ‘parastā gadījumā’, kā arī pieņēmums par iespējamo pārdošanas daudzumu gabalos, cenu (atlaidi) un iespējamām papildus izmaksām veicot akciju vai cenas izmaiņu. Perioda garumam, kad tiek salīdzināti pārdošanas daudzumi ir jābūt līdzīgiem (piemēram, nedēļa, mēnesis, utt.)
Iespējamais iepirkuma cenas uzlabojums pieaugošā apjoma rezultātā šajā aprēķinā netiek ņemts vērā. Papildu izmaksas jānorāda EUR kā kopējā summa par periodu nevis par vienu vienību. Visas vērtības jānorāda bez PVN .
Apakšējā daļā variet salīdzināt rezultātu vienā vai otrā gadījumā. Kampaņa vai cenas izmaiņa ir pozitīva uzņēmumam, ja rezultāts (bruto peļņa) ir lielāka otrajā stabiņā.
‘Plānotais apjoma pieaugums %’ parāda cik liels pieaugums gabalos vai citās uzskaites vienībās ir plānots ja aktivitāte (akcija vai cenas izmaiņa) tiek veikta saskaņā ar jūsu pieņēmumu
'Gabali virs (+) vai zem (-) minimālā nepieciešamā’ parāda cik gabalu vairāk vai mazāk tiek plānots pārdot, nekā būtu nepieciešams, lai rezultāti abos stabiņos būtu līdzīgi. Pozitīvs cipars norāda, ka kampaņa/cenu izmaiņa ir ar pozitīvu efektu uzņēmumam.
‘Minimālais nepieciešamais apjoma pieaugums %’ parāda cik tad ir minimālais nepieciešamais apjoma pieaugums % ar jūsu pieņēmumiem, lai rezultāts abos stabiņos būtu līdzīgs.
‘Minimālais nepieciešamais skaits, gab’ parāda cik tad minimāli gabali (vienības) ir jāpārdod kampaņas/ cenu izmaiņas laikā, lai izmaiņai būtu pozitīva ietekme uz rezultātu.
Atlaide un apjoms Rezultāts bez kampaņas Rezultāts ar kampaņu
Pārdotie gabali, gab.
Pārdošanas cena, EUR/gab.
Kampaņas atlaide, %
Gala cena, EUR/gab.
Pašizmaksa, EUR/gab
Bruto peļņa, EUR/gab.
Bruto peļņas marža, %
Uzcenojums, %
Papildu izmaksas, EUR — piemēram, mārketinga kampaņa
Plānotais apjoma pieaugums, %
Gabali virs (+) vai zem (-) minimālā nepieciešamā
Minimālais nepieciešamais apjoma pieaugums, %
Minimālais nepieciešamais skaits, gab.
Rezultāts bez kampaņas Rezultāts ar kampaņu
Kopējā pārdošana, EUR
Kopējās izmaksas, EUR
Kopējā bruto peļņa, EUR
Detalizētāk par lietotajiem terminiem, aprēķinu, tā matemātisko pamatojumu un pielietojumu reālajā dzīvē variet uzzināt apmeklējot apmācību kursu Inteliģentu cenu veidošanas un finanšu pamati tirdzniecības vadītājiem, cenu veidotājiem un pārdevējiem.
Aigars
Kokins Aigars Kokins
Finanšu konsultants, biznesa vadības treneris


 
Developer: Developped by Insbergs © Jardi, 2017. All rights reserved.
Designed by Evita Eidinta